print

Kolmen sadan euron kotisivut

Sivut toimivat yrityksen sähköisenä esitteenä verkossa. Yhden sivun kokonaisuus, joka vastaa tärkeimpiin kysymyksiin ja tarjoaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä. Sivu koostuu neljästä perusmoduulista.

1. Näkyvä osuus sivun latautuessa

Sivun yläosassa on paikka yrityksen logolle, navigaatiolle sekä pääkuvalle, jonka yhteydessä otsikko ja toimintakehoite (CTA). Pääkuvana voi toimia myös pelkkä taustaväri (tai liukuväri). Otsikko on 6-10 sanan kiteytys siitä mistä sivuilla on kyse. Katselijan pitäisi viiden sekunnin vilkaisulla tähän osioon olla selvillä siitä että on oikeassa paikassa. Tähän tekstiin toimii ohje: Selkeä on parempi kuin sukkela. Toimintakehoita voi olla soitto- / tarjouspyyntö, ostos, tilaus tai ajanvaraus

2. Mitä teet?

Yrityksen tuotteiden, tuoteryhmien tai palveluiden ytimekäs esittely. 1-6 paikkaa kuvalle ja lyhyelle tekstille.

3. Kuka olet?

Yrityksen ja yrittäjän esittely. Saa vapaasti kehua ja kertoa vaikka pienen historiikin. Tekstin yhteyteen voidaan laittaa toimipaikan kuva.

3. Mistä sinut tavoittaa?

Yrityksen toimipaikan osoite ja myyntihenkilöiden yhteystiedot. Kuvana Google Maps -kartta.